Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

A szervizeltetni kívánt készülék leadásához minden esetben szüksége van a forgalmazónak a számla egy példányára.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

 

Gyártói garancia:

Gyártói garanciás mobiltelefonok/tabletek esetében - ami 12 - 24 (ritka esetben 36 – ami regisztrációhoz kötött a gyártó oldalán) hónapos idõtartam - ez a mobiltelefonok gyártói által nyújtott teljes körû garancia. Vásárláskor megkapja a gyártó garancialevelét és a készülék számláját, így a mobiltelefonok szervizelése meghibásodás esetén a garancialevélben megjelölt hivatalos márkaszervizekben történik.

Kivételt képeznek ez alól az Apple iPhone mobiltelefonok és iPad tabletek, melyekhez a gyártó nem bocsát ki garancialevelet! A készülék első bekapcsolásakor az Apple ID-val és SIM kártyával történő beüzemelés (aktiválás) után a központi elektronikus rendszerükben tartják nyilván a regisztrált adatokat. Az aktiválás ellenőrizhető minden Apple termék IMEI vagy S/N azonosítójának ismeretében a gyártó honlapján keresztül.

 

Javasolt gyártói szakszervizek és átvételi pontok:

Sony - Cordon Electronics (12 hónap garancia)

Samsung - Oktogon Szerviz Kft (12 hónap garancia és termékregisztrációhoz kötött plusz 12 hónap korlátozott Samsung jótállás*, LINK)

LG - LG Központi Márkaszerviz (12 hónap garancia)

Apple - Almárium Pro (12 hónap garancia)

Huawei/Honor - Huawei szervizközpont (pick-up and return) (24 hónap garancia; Arany Szintű VIP Szerviz: 36 hónap)

Egyéb márkák - a gyártói garancialevélen megjelölt időtartamon belül a feltüntetett átvevőpontokon és/vagy szervizekben érvényesíthető

 

>>>>BUDAPESTI SZERVIZEK BŐVEBBEN<<<<

 

* „Korlátozott Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást és további 12 hónap termékregisztrációhoz kötött „korlátozott Samsung jótállást” biztosít. A „korlátozott Samsung jótállás” alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, és nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, továbbá a kötelező jótállási időt (12 hónap) követően történő fődarab csere esetén a jótállási idő nem indul újra.

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

 

Szavatosság

A webáruházban megrendelt termékekhez hibás teljesítés vagy a megadott határidőn belüli meghibásodás esetén kellék- és termékszavatosságot, 10.000 forintos érték felett pedig 12 hónapos kötelező jótállást (garanciát) biztosít a forgalmazó a fogyasztóknak, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet előírásai szerint. Kiemelendő, hogy a fogyasztó kizárólag olyan természetes személy, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el. A vállalkozás - azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy gazdasági tevékenysége körében eljáró személy nem minősül fogyasztónak.

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató (a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. melléklete szerint)

A szavatossági jogok érvényesítése során – a jótállás (garancia) alapján gyakorolható jogaival ellentétben – a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba oka a teljesítés időpontjában már megvolt, így a bizonyítással kapcsolatban felmerülő költségeket is a fogyasztónak kell viselnie.